Főoldal Képregényeim Grafikáim Festményeim Digitális rajzaim Kreatív Rólam Nektek

2017. december 25., hétfő

Karácsonyi gömbfestészet :D

Üdv!

Először is mindenkinek boldog karácsonyt szeretnék kívánni!
Másodszor hoztam egy kis hogyan készült bejegyzést a kézzel festett karácsonyfa gömbjeimről, amiket ajándék gyanánt készítettem Wiliem nagymamáinak.
Sima fehér gömböket használtam, amikre ceruzával felvázoltam a  mintákat és végül akrillal kifestettem őket. A pillangók szárnyain az ereket(?) és a virágok szirmain az erezetet színes ceruzával csináltam. Igazából ennyi lenne a  technikai oldala, különösebben nem igényel sok gondolatot ez a művelet.

A ceruzás vázlat:


Egy festési fáziskép:

És itt a végeredmény:

Ez a másik, de ez nem sikerült olyan jól. :/


Ennyi lettem volna mára, legközelebb a beígért sulis munkákkal jövök.
Mindenkinek további kellemes ünnepeket!
Pá! ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések