Főoldal Képregényeim Grafikáim Festményeim Digitális rajzaim Kreatív Rólam Nektek

2016. július 25., hétfő

Pillangós doboz festés

Üdv!
Pár napja vettem 2 szép ásvány medált és melléjük egy kis fadobozkát. Fogtam magam és kifestettem. Ritka alkalmak egyike, amikor magamnak is készítek valamit. xD

Nagy méretért katt a képekre!

Így nézett ki a fadoboz és gondoltam megmutatom, hogy miknek készült a doboz. Ez egy opál és egy ametiszt. 


Először ceruzával felrajzoltam a pillangókat és utána akrillal elkezdtem kifesteni őket. Elsőnek csak a kék és lila részeket festettem meg.

Végül jöhetett a fekete szín is, amivel a pillangók testét és a szárnyuk körvonalát csináltam meg.

 
A legutolsó lépés a levelek és a szárak elkészítése volt. Ezután megszáradt és készen is lett
a kis ékszertartóm. Majd venni fogok akril lakkot is, hogy tartósabb legyen és le fogom
vele fújni.
A kész dobozról egy montázs:

Néhány adat:
Anyag: fa
Technika: Színes, akril.
Elkészítési idő: kb. 4,5-5 óra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések